Шымкентте дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу бойынша жүйелі жұмыстар жүргізіліп келеді. Қалалық білім басқармасы тарапынан бұл салада бірнеше бағытта іс-шаралар қолға алынған. Атап айтқанда, «2023-2029 жылдарға арналған білім беру жүйесін дамыту бойынша өңірлік жол картасының» жоспарына сәйкес, қыркүйек айында психологиялық-медициналық педагогикалық кеңес және бір психологиялық-педагогикалық түзету кабинетін ашу жоспарланған. Сонымен қатар, №1 А.С.Пушкин атындағы мектеп-гимназиясында ресурстық кабинеті қызмет көрсетуде. Бұдан бөлек, қалада ерекше күтімді қажет ететін балаларды қоғамға тартып, олардың арасында дарынды жандарға қолдау көрсетуде түрлі мәдени іс-шаралар өтіп тұрады. «Ризашылық – мейірімділік бұлағы» жалпыұлттық мәдени білім беру жобасы аясында қалалық «Қазақстан – менің алтын бесігім», «Шексіз шығармашылық» байқауы ұйымдастырылды. «Тең мүмкіндіктер әлемі» «Қоғамға қызмет» жобасы аясында «Өнерліге нұр жауар», «Juldyzai» республикалық балалар шығармашылық фестиваліне талапты өрендер қатысып, жүлделі орындардан көрінді. Балалардың қалай өсіп-жетілуіне байланысты кейбір негізгі ойлар Балаларды дамыту теориясы балалардың қалай өзгергені мен өсіп келе жатқанын түсіндіруге бағытталған. Мұндай теориялар әлеуметтік, эмоционалдық және когнитивті өсуді қоса алғанда дамудың түрлі аспектілеріне арналған. Адамның дамуын зерттеу — бұл бай және әртүрлі тақырып. Бізде әрқайсысымыздың жеке даму тәжірибеміз бар, бірақ кейде адамдар қалай, қалай өсіп, үйренеді және қалай әрекет ететінін түсіну қиын. Неліктен балалар өсіп, үйреніп, өзгеретінін зерттеу маңызды? Баланың дамуын түсіну өте маңызды, себебі ол балалар туғаннан және ересек ересек адамнан өтетін когнитивті, эмоционалды, физикалық, әлеуметтік және тәрбиелік өсуін толық бағалайды. Балаларды дамытудың негізгі теориялары үлкен теория деп аталады; олар дамудың барлық аспектілерін сипаттауға тырысады, көбінесе сахна тәсілін қолданады. Басқалары шағын-теориялар деп аталады; олар орнына тек когнитивтік немесе әлеуметтік өсу сияқты дамудың жеткілікті шектеулі аспектісіне ғана назар аударады.
Қызмет (1903)
Leave a Reply