Егер бүгінде сізге кәсібіңіз жақсы пайда алып келіп жатса, бірнеше айдан кейінде сізде сондай табыс болады дегенге ешкім кепілдік бермейді. Барлық уақытта бірқалыпты табыс табу үшін сіз кәсібіңізді әрқашанда дамытып отыруыңыз қажет.
Кәсіпкерліктің дамуы – бұл тек қаржыны салу ғана емес, бәсекелес бағасын оқып үйрену жаңа шешімдер мен кәсіп ойларды оқып білу. Егерде сіз дамытуды тоқтатсаңыз онда сіздің бәсекелестеріңіз сізді қуып жетіп озып кетеді. Олар бастапқыда сіздің дамытуды тоқтатқаныңызды сезеді, кейін олар әрекет жасай отыра, сізді басып озады.
tories/index265B15D_1.jpg» width=»300″ height=»269″ alt=»index265B15D_1″ style=»float: right;» />
Сондықтан, нарықта сізге тұтыну-шылар жайлы, бәсекелес, жеткізуші, делдалдар, кредит және салық жайында барлық уақытта біліп отыруыңыз қажет. Бірақ кез келген қпарат нарықты оқып білу деген сөз емес, на арықты оқып білу бұл – барлық уақытта дұрыс ақпарат жинай білу. Ақпаратты жинап, оны түсіну, проблемалар мен мүмкіндіктерді түсініп, дұрыс шешім мен тәуелділік мүмкіндігін арттыруға көмектеседі. Маркетингтік зерттеу – нарықты зерттеу бұл ақпараттың жиналғандығы оның түсінігін көрсетеді.
Өз кәсібіңізді дамытуды түсінуде, сіз төмендегі сұрақтарға жауап беруіңіз қажет:
· Сіздің кәсібіңіздің күшті және әлсіз тұстары?
· Қазіргі кезде сатып жатқан өніміңізді одан ары тұтынушылар алады ма?
· Сіздің кәсібіңіздің бағалы тұстары
· Таңдауды одан ары қалай өзгерту керек?
· Тағы қызмет түрлері қажет пе?
· Жаңа тұтынышыларды тағы қайдан табуға болады ?
·Жаңа тұтынушылар ескі тұтынушылардан қандай өзгерісі бар?
· Бәсекелестер қалай өзін ұстайды, олар сатуды көбейтеді ме?
· Нарықта жаңа мүмкіндіктер бар ма?
· Кәсіпкерлікті дамытуда қандай мемлекеттік мүмкіндіктерді қолдануға болады?
Leave a Reply